Witajcie.
Pisałam Wam w poprzednim poście,że mam zamiar zacząć tkać koralikami na krośnie.Poczyniłam więc ku temu zakupy.Tylko...I tu zaczynają się schody.Zakupiłam krosno w Coricamo czekałam długo-no rozumiem bo to czas przedświąteczny itp.Przyszła w końcu paczka ,otwieram a tam krosna nie ma...No to zadzwoniłam.Miła Pani powiedziała,że mi wyślą.Tak też uczynili.
Oto jakie krosno otrzymałam:
Normalnie ręce mi opadły...
Dodam,że delikatne krosienko zapakowane było tylko w kopertę bąbelkową.
Nie dzwoniłam już do Nich,bo chyba to nie ma sensu...
Pewne jest to,że zakupów już tam nie będę robiła.
Pozdrawiam Was serdecznie.
Tymczasem.
No pieknie. Ja bym nie odpuscila i dzwonila do nich. W koncu zaplacilas za to wiec nalezy ci sie zwrot pieniedzy. Co za glupota wysylajacego. Szkoda slow :-(
OdpowiedzUsuńteż bym była zła,zażądaj zwrotu pieniędzy,w końcu żle zapakowane z ich winy
OdpowiedzUsuńChyba żartujesz? Marta dzwoń i reklamuj!
OdpowiedzUsuńAle, kochana, tego nie można odpuścić! Koniecznie reklamuj.
OdpowiedzUsuńMiałam niedawno podobną sytuację - może nie z krosnem ale też otrzymałam towar w kawałkach. Zadzwoniłam do sklepu i powiedzieli mi żebym przesłała zgłoszenie reklamacyjne do nich wraz ze zdjęciem uszkodzeń. Tak też zrobiłam i następnego dnia miałam już nowy towar. Oczywiście zaraz też sprawdziłam przy kurierze czy wszystko jest w całości. Także reklamuj :)
OdpowiedzUsuńZgadzam się z dziewczynami, reklamuj, takich spraw się nie powinno odpuszczać.
OdpowiedzUsuńTeż byłam zła :(
OdpowiedzUsuńByłabym miało być :)
UsuńTeż myślę, że powinnaś reklamować przesyłkę. Pomyśl także o następnych kupujących. Może osoba pakująca miała za mało wyobraźni, żeby przewidzieć co się stanie. A i Ty poniosłaś koszta. Liczy się czas oczekiwania. Wiem jak na coś czekam. Nie dawaj się reklamuj. Nie dziwię się , że jesteś zła.
OdpowiedzUsuńNo też bym była wkurzona!
OdpowiedzUsuńPisz, dzwoń, reklamuj.
Nie będę oryginalna - powinnaś zgłosić reklamację. Wiem jak to jest, sama też często macham ręką w podobnych sytuacjach, ale w takim przypadku nie odpuściłabym.
OdpowiedzUsuńMasz prawo zażądać zwrotu, napisz mejla albo zadzwoń.
OdpowiedzUsuńJa bym i zadzwoniła i napisała i złożyła oficjalną reklamację. Szkoda pieniędzy przecież. Zapłaciłaś chyba za towar czy to było przy odbiorze i nie zapłaciłaś?
OdpowiedzUsuńJa tam bym dzwoniła i nie odpuściła, nie poddawaj się i dzwoń kochana dlaczego masz to puścić płazem?
OdpowiedzUsuńNajsłabszym i jednocześnie najmocniejszym ogniwem jest zawsze człowiek. Ja zamówiłam kiedyś tkaniny w sklepie internetowym i po otrzymaniu przesyłki odkryłam brak jednego kuponu. Napisałam e-maila do firmy a po pół godziny zapewniono mnie, że nastąpiła omyłka i towar zostanie dosłany na koszt firmy. Faktycznie po dwóch dniach dostałam brakujący towar i dodatkowy materiał w ramach rekompensaty za szkody moralne ;) Wybacz ale nie ma co się rozżalać tylko trzeba pisać do firmy. Jeden człowiek zawinił, drugi naprawi... :) W Coricamo robiłam zakupy i zawsze towar był elegancko i bezpiecznie zapakowany. Namawiam reklamuj!
OdpowiedzUsuńPozdrawiam gorąco!
Nie rozumiem twoich oporów. Trudno stało się i trzeba to zgłosić i rządać załatwienia sprawy.
OdpowiedzUsuńNie ma co się złościć, trzeba napisać reklamację i załatwić sprawę :)
OdpowiedzUsuńPopieram przedmowczynie. Musisz coś z tym zrobić. Albo dostać kasę z powrotem albo nowy towar. Nie odpuszczaj.
OdpowiedzUsuńPo co tracić nerwy. Ewidentnie osoba pakująca nie zadbała należycie o wysyłany towar. Napisz do nich spokojnie, załącz zdjęcie szkody. Myślę, żę Coricamo pozytywnie załatwi tę sprawę. I wkrótce napiszesz weselszego posta o tym :)
OdpowiedzUsuńJa bym na Twoim miejscu składała reklamacje. Nie może tak być, że najpierw otrzymujesz pustą przesyłkę, a później uszkodzony towar. Prawidłowe zabezpieczenie towaru do wysyłki leży po stronie sprzedającego i nie powinni robić Ci żadnych problemów z tego tytułu.
OdpowiedzUsuńCzekam niecierpliwie na finał tej sprawy:)
Pozdrawiam
Dzwoń i niech oddadzą kasę, albo wyślą jeszcze raz. Zapakowany po ludzku.
OdpowiedzUsuńDzień dobry,
OdpowiedzUsuńbardzo nam przykro, iż towar który Pani otrzymała został uszkodzony. Wysłaliśmy stosowną skargę do Poczty Polskiej. Z naszej strony prosimy przesłanie danych adresowych na zamowienia@coricamo.com , a prześlemy do Pani nowiutkie krosno. Oczywiście dołożymy wszelkich starań, aby tym razem dotarło do Pani w stanie idealnym :)
Pozdrawiamy serdecznie i jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Coricamo
Ja bym to zgłosiła jednak,
OdpowiedzUsuń