Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 18 grudnia 2014

O Coricamo, oraz inne takie...

     Witajcie :)


Dziękuję Wam za wszystkie komentarze pod ostatnim postem :)
Pod wpływem emocji napisałam,że już nie będę robiła zakupów w Coricamo itp.Cofam te słowa.Okazało się,że pracują tam naprawdę uczciwi ludzie,nawet nie zgłosiłam reklamacji,bo Pani sama się do mnie odezwała  i przeprosiła za zaistniałą sytuację.Krosno już do mnie idzie-tylko muszę przy listonoszu otworzyć tym razem...Firma dba o klientów i to mi się bardzo podoba :) A jeżeli ja byłam zbyt "ostra" to również z tego miejsca Przepraszam :)

Poczyniłam zakupy koralikowe w sklepie Kadoro ,przy okazji zakupiłam i krosno skoro tamto było zepsute,tak więc będę miała dwa :)

No i zaczęłam ujarzmiać "bestię":) Bardzo mi się spodobało tkanie koralikami.Póki co pokażę Wam moją pierwszą,skromną bransoletkę z koralików Toho. Wiem,że szału może nie ma ,ale cieszy mnie to,że wyszła nawet prosto ;)



Nawet mąż mnie pochwalił ;)

A Wam jak się podoba?

Pozdrawiam Was prze serdecznie i ściskam ciepło :)
Tymczasem...

17 komentarzy:

  1. Hmmm... za bardzo przepraszasz chyba - gdyby firma tak mocno dbała, to nie dopuściłaby do dwukrotnego błędu i nie musiała go naprawiać - tylko za pierwszym razem przysłałaby dobrze opakowany produkt.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja napisałam w Twojej sprawie :) Robiłam w Coricamo zakupy nie raz i wiem, że to firma godna zaufania. Czasem coś pójdzie nie tak, ale można się z nimi dogadać w mgnieniu oka :)) Widziałam, że jesteś rozżalona i pomyślałam, że możesz nie czuć się na siłach by załatwiać reklamację, dlatego postanowiłam zgłosić ją za Ciebie :)) Cieszę się razem z Tobą, że sprawa została załatwiona tak szybko! :)
    Pozdrawiam Cię gorąco! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu dziękuję pięknie :) To prawda nie miałam chęci na zgłaszanie reklamacji dlatego ponieważ :już raz zgłosiłam (bo w paczce w ogóle nie było krosna),później przysłano mi źle zapakowane,efektem czego był jego fatalny stan.Samo krosno to koszt około 20,70,więc nie chciałam już do nich pisać.Jeszcze raz pięknie dziękuję :)
      Pozdrawiam serdecznie .

      Usuń
  3. O proszę, brawa dla Zosi - wzięła nie swoją sprawę w swoje ręce i sprawnie ją załatwiła :)
    A bransoletka wygląda naprawdę pięknie, więc i ja chwalę Ciebie mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violuś :) A Zosia to naprawdę wspaniała osoba :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Super bransoletka.
    Brawa dla Zosi za załatwienie Twojej sprawy reklamacyjnej.
    Na blogowe koleżanki zawsze można liczyć w potrzebie.
    Trzymaj się i na przyszłość bardziej uważaj.
    Pozdrawiam już Świątecznie.
    W prezencie ode mnie: dołączam do grona obserwatorów, bo jest warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :) Będzie mi niezmiernie miło móc Cię gościć w swoich skromnych progach :) To prawda muszę być nieco bardziej ostrożna :)
      Pozdrawiam i życzę zdrowych,pogodnych świąt .

      Usuń
  5. Bransoletka wyszła cudna:)
    I super, że sprawa została załatwiona:)
    Brawa dla Zosi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję-jak na pierwszą to chyba nieźle :) Tylko aparat nie oddał tego jak pięknie połyskują te turkusowe koraliczki.
      Dla Zosi należą się gromkie oklaski na stojąco :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Super bransoletka, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wczoraj pierwszy raz ją założyłam :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Dobrze, że sprawa się wyjaśniła,ciekawa bransoletka! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletka jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bransoletka!
    Życzę zdrowych, spokojnych i rodzinnych Świąt. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje za ujarzmienie bestii.;) Bardzo ładna bransoletka. A nowe krosno niech ci dobrze służy.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna bransoletka, rozwijasz swój talent, też muszę :) 2015 rok o rok gdzie się nauczę haftu wstążeczkowego

    OdpowiedzUsuń