Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 2 lutego 2015

Postępowo :)

    Witam Was serdecznie.

Dziś poniedziałek i jak obiecałam pokażę Wam moje postępy przy "dimkach".Nie ma tego dużo ale coś tam przybyło...

Aniołek



Pamiątka-krzywuszka :)


I wilk-krzywuszek ;)


Mam nadzieję,że za dzień lub dwa uda mi się wrzucić postęp przy pracy nad T&O. No i mam nadzieję,że te krzyżyki nie rażą Was zbytnio w oczy-mam na myśli krzywuchy.

Wspaniałego tygodnia Wam życzę.
Pozdrawiam serdecznie.

Tymczasem...

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam podglądać postępy w pracach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam krzywuchów nie widzę :) fajnie się zapowiadają te hafciki

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest tak: jeśli Tobie krzywuchy nie przeszkadzają, to nam tym bardziej.Ogólnie rzecz biorąc, hafty są piękne, pokazuj postępy, bo fajnie wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kibicuję. Krzywuchy się chyba wyprostowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Dimki, ale te zestawy z namalowanymi krzyżykami z lekka mnie przeraziły. Dobrze, że nie trafiłam na takie zestawy :-) bo chyba nie umiałabym takiego obrazka wyhaftować. podziwiam i żadnych krzywulców nie widzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam oglądać postępy w większych pracach :) Bardzo mnie to motywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja naprawdę nie wiem jakie krzywulce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiątka pięknie się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń