Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 23 października 2018

Merejka "Stars"część 1

 Witajcie.

Ostatnio wspominałam Wam o tym,że rozpoczęłam nowy haft.Tym razem padło na firmę Merejka. Zestaw kupiłam sobie na urodziny.Teraz gdy uporałam się metryczkami mogłam w końcu rozpocząć coś z zupełnie innej beczki. Powiem Wam,że bardzo tęskniłam już za parkowaniem i w końcu mogę znowu się w nie "bawić".
Spójrzcie jakie piękne kolory muliny:


Oto pierwsze krzyżyki i półkrzyżyki:






Jestem zachwycona zestawem i podoba mi się w nim wszystko począwszy od wzoru,który jest w dwóch wersjach (z konturami i bez) a na mulinie DMC skończywszy. Dawno nie miałam takiej frajdy z haftowania :) Mam nadzieję,że pójdzie mi szybko (oczywiście o tyle o ile Olaf mi pozwoli) bo mam w zanadrzu jeszcze kilka ich zestawów i na pewno po nie sięgnę.

Pozdrawiam Was serdecznie.
Tymczasem...

4 komentarze:

  1. Zapowiada się wspaniale, a jak jeszcze się fajnie wyszywa to już super:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda zachęcająco, czekam na resztę by móc podziwiać jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak pięknie się wyłania obrazek na tym tle :)
    chętnie podglądnę postępy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie kilka a kilkanaście masz zestawów, ale cudownie wychodzą, też się skuszę, niech tylko zwrot przybędzie na konto.

    OdpowiedzUsuń