Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 14 lutego 2019

Merejka Stars 4.

 Witajcie.

Na wstępie chciałabym Wam podziękować za wszystkie ciepłe słowa.Przepraszam,że nie odpisałam każdej z Was z osobna,ciągle mi brakuje czasu-młody jest mega absorbujący. We wtorek odebraliśmy orzeczenie o niepełnosprawności.A jutro już zaczynamy terapię,oby przyniosła dobre skutki...
Jeżeli zaś chodzi o haftowanie to aktualnie pracuję nad Gwiazdami Merejki i wilkami od Dimensions. Merejkę mam na krośnie i haftuję tylko kiedy młody śpi bo haft mam w drugim pokoju boję się rozsiadać w kuchni z taką ilością igieł. Wstaję o 5 rano i idę na półtorej godziny do mojego "pokoju wytchnień" :) A po upływie tego czasu jak młody jeszcze śpi to haftuję wilki-w kolejnym poście może się nimi pochwalę :)
Dobra koniec przynudzania,oto i moje postępy:






Dziękuję Wam za każde dobre słowo i za to,że jesteście.W dość trudnym dla mnie czasie to wspaniały azyl :)
Pozdrawiam Was serdecznie.
Tymczasem...

8 komentarzy:

  1. Wow!!! Ile się już wyłoniło! Piękne postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim tempie to zaraz ją skończysz;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne, że orzeczenie już jest i można zacząć terapię! Powodzenia!
    Postęp w haftowaniu rewelacyjny! Piękny ten haft będzie :-)
    Czekam na odsłonę wilków :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie piękny haft. Miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super postępy, ten haft jest rewelacyjny :) Trzymam kciuki za terapię, żeby jak najszybciej przyniosła efekty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wychodzi bajecznie, ja trzymam za Was mocne kciuki!

    OdpowiedzUsuń