Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Zakładka

Witam serdecznie.Na początek chciałabym podziękować Wam za wszystkie ciepłe słowa, jest mi z tego powodu niezmiernie miło.
Aktualnie zabrałam się za haftowanie zakładki do książek , która ma być prezentem dla mojego Pana Męża jako,że notorycznie gdzieś gubi swoje zakładki (jeśli to w ogóle można tak nazwać :))
Oczywiście nie obyło się bez lekkich modyfikacji, ale ja już tak mam :) Pozmieniałam kolory i haftuję na czarnej kanwie, zobaczymy co z tego wyniknie :)
Póki co jest jeden samotny kociak ale już niebawem reszta wesołej ferajny do niego dołączy...
Kolory w rzeczywistości są nieco inne ale mój aparat najwyraźniej postanowił sprawić mi psikusa ;)
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz