Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 5 maja 2013

Wyróżnienie i inne inności...

Witam pięknie.

Chciałabym pochwalić się wyróżnieniem,które otrzymałam od Nitek Ariadny . Jest mi niezmiernie miło z tego powodu i dziękuję bardzo:)

A oto i pytania Ariadny.
1. W spodniach czy w sukience? Zdecydowanie w spodniach, choć z sukienkami również żyję w zgodzie :)
2. Szklanka do połowy pusta czy do połowy pełna? Do połowy pełna (ta wersja jest dla mnie bardziej optymistyczną ).
3. Zielono mam w głowie i fiołki w niej kwitną czy może panują tam inne barwy?:) W głowie mej bezmiar kolorów i wszelakich ocieni, ale jeżeli chodzi o ubiór tu króluje zdecydowanie czerń.
4. Twój niezawodny przepis na pluchę. Doborowe towarzystwo, gdy go brak wtedy ukochany haft,bądź dobre "czytadło".
5. Pączki z różą czy ciasteczka owsiane? Nie lubię słodyczy.
6. Srebrny wisiorek czy diamentowa kolia? Oczywiście,że srebrny wisiorek.
7. Pierogi z serem czy z kapustą? Z serem.
8. Powieść czy poezja? A tu bywa różnie bo kocham jedno i drugie .
9. Kwiaty na parapecie czy w wazonie? Kwiaty zasługują na to by żyć, więc wazon odpada.
10. Szminka czy błyszczyk? Szminka.
11. Domek za miastem czy apartament w wieżowcu? Domek za miastem najlepiej z wielkim ogrodem i lasem po sąsiedzku :)

Nie nominuję nikogo do zabawy,ponieważ nie znam Was jeszcze na tyle,by wiedzieć kto lubi tego typu zabawy a kto nie.

A teraz chciałabym pokazać moje nikłe postępy w kociej zakładce.
Trzeci kociak dołączył do "wesołej ferajny".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz