Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

środa, 21 stycznia 2015

Ptaszek

   Dzień dobry :)
Mam nadzieję,że zdrowie Wam dopisuje,bo ja ciągle choruje :( Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.W moim przypadku jest to haft.Jakiś czas temu rozpoczęłam ten obrazek i właśnie przed kilkoma chwilami skończyłam ;) Mogę się więc pochwalić.  Dimek ten jest bardzo znany i widziałam go już na kilku blogach.Uwielbiam ptaki i dlatego go wyhaftowałam ;)Miał być na święta ale jak to ze mną bywa-znalazły się miliardy pilniejszych rzeczy do zrobienia ;) Grunt,że jest ;) No i dzięki temu mam dwa ukończone obrazki w 2015 roku-brzmi dumnie :)

Oto i moja ptaszynka:








Spójrzcie ile mi nici zostało.

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za komentarze dotyczące zamku :)
Tymczasem...

21 komentarzy:

  1. Cudny ten haft. Taki wesoły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalenie mi się zawsze podobała ta seria, miło zobaczyć u kogoś na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Chorowałam na niego kiedyś, ale na razie przegrał z innymi...

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ty to masz talent a i wzorki masz w swym posiadaniu wspaniałe - serdecznie pozdrawiam Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybkiego powrotu do zdrowia:) Haft ślicznie wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż dech w piersiach zapiera, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglada cudnie! No i pieknie w styczniu juz 2 skonczone hafty brawo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny! ja zaczęłam od tych z czerwoną rameczką!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wygląda!
    Ponieważ cały czas muszę leżeć w łóżku ze względu na nogi, też większość czasu wykorzystuję na haft :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny obrazek - i pod względem wzoru, i koloru i wyszycia, rzecz jasna.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory! Wspaniale się prezentuje. Tobie zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny! Co potem robicie z tymi nitkami? Bo mi tez zawsze tyle zostaje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ptaszek. Zdrowia życzę Tobie i sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ptaszek, bardzo mi się podobają te kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie te zestawy czekają w pogotowiu, jeden nawet (właśnie ten!) zaczęłam w tamtym roku i porzuciłam, ale wrócę do niego już niebawem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny hafcik- będzie jak znalazł na kolejne święta :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyszedł ten ptaszek :) u innych już króliczki wielkanocne i kurczaki a u Ciebie ciągle bożonarodzeniowo.

    OdpowiedzUsuń