Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

sobota, 11 marca 2017

Metryczka dla Olafka cz.1

 Witajcie ;)
Zauważyłam, że bycie mamą bardzo pozytywnie wpływa na moją hafciarską twórczość, czyli nie mogę sobie pozwolić na równoczesne haftowanie kilku czy kilkunastu prac, bo wiadomo teraz zamiast nitek wszędzie "walają się" zabawki i takie tam ;) Mój "warsztat" pracy jest bardzo ograniczony (zapomniałam już jak haftuje się na krośnie- tego bardzo mi brakuje ). Podoba mi się to,że zaczynam coś i udaje mi się to kończyć bez UFOkowania i rozpoczynania w międzyczasie czegoś nowego ;) Podoba mi się to,że szybko widać efekty pracy bo wiadomo jak się haftuje tylko jeden obraz to dziwne żeby ich nie było :) Jakoś tak uporządkowałam się .

A teraz na temat :)
Zabrałam się za metryczkę dla Olafa i oto relacja z powstawania:






Jestem już prawie na półmetku.
A jak było u Was?

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny.
Tymczasem...

12 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda ten dzieciaczek, będzie ładna metryczka:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wychodzi, wspaniała metryczka będzie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki maluszek powstał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie się zapowiada :) U mnie początki haftowania po urodzeniu Sebastianka też były ciężki, ale po pół roku udało mi się wyciągnąć krosno i zazwyczaj przysiadam do niego wieczorami :) Z czasem wszystko wraca do jako takiej normy, choć wiadomo, że czasu już tyle nie będzie na hobby co przed dzieciątkiem :P Co do ilości haftów to u mnie odwrotnie - mam więcej pozaczynanych, bo zamiast się skupić na kolosie to brnę w małe formy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie śliczna metryczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. będzie piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, przed Zuzią miałam bałagan i kilkanaście prac zaczętych, teraz porządek, poukładane, że wiem już na oko że np czegoś brakuje jak się córka dorwie. I prace jak zacznę, to kończę, nie zaczynam nic innego, póki nie skończę tej zaczętej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny wzór.Ja również poszukuję od dłuższego czasu jakiegoś oryginalnego wzoru na metryczkę i ten mi się bardzo podoba.Ośmielam się grzecznie zapytać czy zechciałabyś podzielić się wzorem i numerkami mulin? Bardzo proszę. stanislawa13@vp.pl,Pozdrawiam i życzę pięknych kolejnych prac.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna metryczka! Czy ja również mogłabym poprosić o wzór? Mój e-meil ewamet38@interia.pl. Dziękuję☺

    OdpowiedzUsuń