Obserwatorzy

Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 25 maja 2017

Monotematycznie.

  Witajcie.

Nie przychodzę do Was z niczym nowym bo jakoś tak się poskładało,że ostatnimi czasy nie po drodze mi z krzyżykami. Chciałabym Wam pokazać jak oprawiłam pamiątkę i metryczkę Olafkową.




Myślę,że nie jest źle. A Wam jak się podoba?

A teraz z innej beczki. Dziewczyny mam pytanie do Was a mianowicie: mój Olaf nie ma jeszcze 11 miesięcy i za nic w świecie nie chce jeść mleka, natomiast kaszki na mleku, i wszystko inne wcina aż mu się uszy trzęsą. Czy to normalne?

Dziękuję Wam za to,że jesteście i pozdrawiam każdą z Was.

Tymczasem...

5 komentarzy:

  1. Super oprawiłaś pamiątkę i metryczkę, wg mnie rameczki pasują idealnie :) Co do nie jedzenia mleczka to jeśli chodzi o mleko modyfikowane to może po prostu mu nie smakuje z tej konkretnej firmy mleczko (jedne są słodsze inne bardziej mdłe) - ja bym spróbowała zmienić na inne, może to pomoże. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna metryczka! Oba hafciki pięknie oprawione.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nádherné obrázky, krásna pamiatka!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super oprawiłaś, co do mleka to masz namyśli mleko krowie? Bo jeśli tak, to moja Zuzanka też nie chciała, dopiero od tygodnia je ze mną rano np owsiankę na mleku albo płatki cyniminis z mlekiem, a ma teraz 27 miesiecy

    OdpowiedzUsuń